اوجی کالا - فروش لوازم خانگی در شیراز

علت یخ زدن لوله های رفت و برگشت کولرگازی

علت یخ زدن لوله های رفت و برگشت کولرگازی

کولر گازی یکی از دستگاه‌های خنک کننده محبوب در منازل و محیط‌های کاری است که در فصول گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بعضی اوقات ممکن است مشاهده کنید که لوله رفت کولر گازی شروع به یخ زدن کرده است. این موضوع ممکن است به عملکرد صحیح کولر گازی آسیب برساند و نیاز به تعمیر داشته باشد. 

لوله های رفت و برگشت کولرگازی چه کاری انجام می دهند؟

لوله های رفت وبرگشت کولرگازی که از جنس آلومینیوم، مس و یا استیل ساخته شده اند، یکی از مهمترین اجزای کولرگازی ها هستند. وظیفه لوله های رفت و برگشت کولرگازی، انتقال مایع مبرد در چرخه سیستم است. در این چرخه که به طور دائم در حال اتفاق افتادن است، فرآیند تبدیل مایع میرد به گاز و برگشت به حالت مایع رخ می دهد. لوله های رفت کولرگازی، مایع مبرد را به کمپرسور منتقل می کنند و در کمپرسور بر اثر فشار بسیار زیادی که وارد می شود، مایع به گاز تبدیل می گردد. گاز تشکیل شده از طریق لوله های برگشت کولرگازی بازمیگردد و این چرخه مجددا بارها و بارها تکرار می شود.

0
دیدگاه‌های نوشته

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط بازگشت کالا به چه صورت است؟
اولین هدف فروشگاه اوجی کالا رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت و تعویض کالا حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، امکان پذیر است.
روش ارسال در شیراز به چه صورت است؟
به دلیل موقعیت مکانی دفتر فروشگاه اوجی کالا، ارسال کالا حداکثر در 2 الی 3  روز کاری و رایگان توسط پیک و آژانس صورت میگیرد
شیراز، فلکه مطهری، قدوسی شرقی، ابتدای خیابان صدا و سیما، بازرگانی ماندگار